Klasa 5A

Czytanie

1)Czytamy lekturę „Tajemniczy ogród” do 1 kwietnia 2020;

Zadania poniżej należy wykonać do 20 marca.

2) Czytamy tekst w podręczniku na stronie 210.

Pisanie

1)Zapisujemy w zeszycie temat: Różnie rozumiane szczęście. Co tworzy rytm utworu?

2)Wykonujemy w zeszycie ćwiczenie 1 ze strony 211.

3)Wpisujemy do zeszytu notatkę:

Rytm w wierszu mogą tworzyć:

a)powtarzające się rymy,

b)powtarzający się refren,

c)powtarzająca się liczba sylab w wersach.

4) Wykonujemy ćwiczenia 1-5 w zeszycie ćwiczeń na stronach 83-84.

Klasa 5B

Czytanie

1)Czytamy lekturę „Dynastia Miziołków” do 20 kwietnia 2020;

Zadania poniżej należy wykonać do 20 marca.

2) Czytamy tekst w podręczniku na stronie 210.

Pisanie

1)Zapisujemy w zeszycie temat: Różnie rozumiane szczęście. Co tworzy rytm utworu?

2)Wykonujemy w zeszycie ćwiczenie 1 ze strony 211.

3)Wpisujemy do zeszytu notatkę:

Rytm w wierszu mogą tworzyć:

a)powtarzające się rymy,

b)powtarzający się refren,

c)powtarzająca się liczba sylab w wersach.

4) Wykonujemy ćwiczenia 1-5 w zeszycie ćwiczeń na stronach 83-84.

Klasa 5C

Czytanie

1)Czytamy lekturę „W 80 dni dookoła świata” do 20 kwietnia 2020;

Zadania poniżej należy wykonać do 20 marca.

Pisanie

1)Zapisujemy w zeszycie temat:  Co tworzy rytm utworu?

2)Wpisujemy do zeszytu notatkę:

Rytm w wierszu mogą tworzyć:

a)powtarzające się rymy,

b)powtarzający się refren,

c)powtarzająca się liczba sylab w wersach.

3) Wykonujemy ćwiczenia 1-5 w zeszycie ćwiczeń na stronach 83-84.